Klassemesterskap B

11. feb. 2009, 13:26 av Ingrid S Hansen

Stor deltakelse i klassemesterskap B!

Klassemesterskap B arrangeres av Munken BK på Dora 19-22-februar. Det er påmeldt 75 deltakere i skrivende stund, noe som er en bra økning fra i fjor, da det var 59 deltakere! De fleste av klubbens B-spillere er påmeldt. Vi håper flest mulig av klubbens medlemmer kommer på Dora i de dagene arrangementet foregår, og gir en hånd der det trenges! Det er viktig at vi får til et godt arrangement, og da må vi sørge for at det er trivelig for både spillere og publikum å være tilstede. Vi kan rydde, sørge for at det ser fint ut rundt omkring i hallen, det trenges heiagjeng og hjelpere i sekretariat, kort sagt, meld deg til sekretariatet og si fra at du er i hallen, så skal vi nok bruke deg!