første serierunde

14. sep. 2009, 17:04 av Ingrid S Hansen

Så er første serierunde over - og ikke alle er like fornøyd

Umbrolaget var på bortetur og hadde så absolutt ikke millimetrene på sin side. Det ble dårlig med poeng, så vi får krysse fingrene og håpe på bedre resultat neste omgang.
2.divisjonslaget slo Oppdal enkelt og greit, med en superreserve på laget, nemlig Olav Mistereggen som slo til med 703 - med vond arm - flott.
I 3.divisjon var det internoppgjør, og der vant Munken 3 lett over Munken 4, også her var det en superreserve med, nemlig Gunnar Haugen som steppet inn på Munken 3. På Munken 4 spilte Jonas Wahl kjempegodt i de to første seriene, 372 er flott. Dessverre holdt det ikke helt ut, men 488 var nok til å slå pappa Richard med 6 pinner.