En trist nyhet

3. mai 2013, 22:10 av Ingrid S Hansen

Oddmund Halseth gikk bort 2 mai

Oddmund var i mange år medlem i Munken, før han flyttet hjem til Ekne og skiftet klubb. Han var en humørspreder av dimensjoner og en evig optimist. Å komme til hallen på Levanger og treffe Oddmund var en "høydare" Man ble i godt humør av latteren hans og hans lune humor. Han var med på EM for veteraner i mange år, og det var alltid en fornøyelse å være sammen med ham. Han hadde alltid en replikk som virkelig "satt" og rodde seg elegant ut av alle situasjoner - med en god latter. De siste årene har det ikke vært så mange treff, men vi vil alltid minnes Oddmund med glede. Han har satt spor etter seg både i Trondheim og på Levanger, og vi vil ta vare på alle de gode minnene. Hvil i fred, Oddmund.